1. Érvényesség
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) érvényes a Timeless Event Kft. (továbbiakban: „Vállalkozó”) által üzemeltetett www.timelessevent.hu honlapon (továbbiakban: „Timeless Event Weboldal“) elérhető és megrendelhető valamennyi elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra. A Timeless Event Weboldal használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Timeless Event Weboldal honlapján elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.
Az ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre, amely a Timeless Event Weboldal és a Felhasználó (a továbbiakban: „Felhasználó”) között elektronikusan jön létre.
Vásárló alatt értjük valamennyi természetes és jogi személyt, valamint a jogi személyiséggel nem rendelkező jogalanyokat.
A Vásárló fogalma magában foglalja a fogyasztó fogalmát. A Ptk. 8:1.§ 3. pontja értelmében fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
A Timeless Event Weboldal használatával, illetve a regisztrációval a Vásárló elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket.
Tájékoztatjuk Önt, hogy az online rendelésekkel, kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a jelen ÁSZF-ben megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére.
Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a https://www.timelessevent.hu/ nyitóoldalon és „pdf” kiterjesztésű file formátumban letölthető.
2. Szerződéses partner adatai
A Vásárló szerződéses partnere:
Név: | Timeless Event Korlátolt Felelősségű Társaság |
Székhely és levelezési cím: | 1164 Budapest, Olló utca 13/3. |
Cégjegyzékszám / Adószám: | 01 09 346656 / 27048557-2-42 |
Bejegyző hatóság: | Fővárosi Törvényszék Cégbírósága |
E-mail: | office@timelessevent.hu |
Telefon: | +36 20 419 8988 |
A tárhely-szolgáltató adatai
Név: Rackforest Zrt.
Cím: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 11. 5. em. B05001.
Telefon: +36 1 211 0044
E-mail cím: info@rackforest.hu
Web: https://rackforest.com/
3. A www.timelessevent.hu Weboldal használatával kapcsolatos megkötések
3.1. A Timelessevent.hu Weboldalt csak az ÁSZF feltételeit és az Adatkezelési Szabályzatot elfogadó személy használhatja. Ennek hiányában a Vásárló köteles haladéktalanul megszakítani a Timelessevent.hu Weboldal megtekintését, abban vásárlást nem eszközölhet.
3.2. Kiskorú, vagy cselekvőképességében korlátozott személy csak törvényes képviselője beleegyezésével veheti igénybe a Timelessevent.hu Weboldal szolgáltatásait. Ezen beleegyezés megszerzése a cselekvőképességében korlátozott személy felelőssége és feladata. A Timelessevent.hu Weboldalnak nem feladata és nincs is rá lehetősége, hogy tudja ill. kiderítse ki van az online tranzakciók során a felhasználói oldalon, ezért ennek felelőssége kizárólag a Vásárlót terheli.
3.3. Amennyiben a Vásárló a Timeless Event Weboldalra belép és annak használatát folytatja, úgy azzal a Vásárló kijelenti, hogy az ÁSZF-ben, valamint az adatvédelmi nyilatkozatban levő felhasználási feltételeket megértette, azokat tudomásul vette, és a Timeless Event Weboldal használatának feltételeit elfogadja, az adatkezelés leírt módjához hozzájárul.
3.4. Amennyiben Vásárló nem fogadja el az ÁSZF-et, vagy az adatkezeléshez nem járul hozzá, úgy haladéktalanul köteles megszakítani a Timeless Event Weboldal használatát és elhagyni azt.
4. Vásárlói kör meghatározása
4.1. A Timeless Event Weboldalon vételre kínált szolgáltatások kizárólag fogyasztónak minősülő Vásárlók és gazdasági társaságok, mint végfelhasználók részére történik. A megvásárolt szolgáltatás kereskedelmi újra-, illetve tovább értékesítése a Timeless Event Kft. kifejezett hozzájárulása nélkül nem engedélyezett. A Timeless Event Kft ebből következően fenntartja a jogot arra, hogy ne fogadjon el olyan szerződéses ajánlatot, amelynél gyanú merül fel arra vonatkozóan, hogy kereskedelmi újra-, illetve tovább értékesítés céljából történt az ajánlattétel.
4.2. Az elérhető jegyek részvételi regisztráció útján kerülnek kiállításra és személyre szólnak. Amennyiben feltételezhető, hogy a regisztráció későbbi beléptetésre vagy egyéb kapcsolódó ügyintézésre – szállások foglalása – nem alkalmas adatokkal került kitöltésre, úgy a Timeless Event Kft fenntartja magának a jogot a Vásárlói ajánlat visszautasítására.
5. Az elektronikus úton történő szerződéskötésre vonatkozó szabályok, előzetes tájékoztatás
A Timeless Event Kft. hivatkozással a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:82§-6:85§-ra az alábbi tájékoztatást nyújtja a www.timelessevent.hu weboldal szolgáltatásait igénybe vevőknek.
5.1. A szerződés elektronikus úton való megkötéséhez szükséges technikai lépések leírása
A megrendelni kívánt szolgáltatások részletes jellemzőiről, áráról, valamint a részvétel feltételeiről a Vásárló a ’RENDEZVÉNYEK’ nevére történő kattintást követően tájékozódhat az ahhoz dedikáltan létrehozott aloldalon (microsite), ahová a Felhasználó automatikusan átirányításra kerül. A Vásárló a ’Regisztráció’ feliratú gombra kattintva kiválaszthatja a számára legmegfelelőbb jegytípust. Ezt követően megjelenik egy regisztrációs oldal, ahol személyes adatai kitöltésével véglegesítheti jelentkezését.
Amennyiben az adott rendezvényhez az a Timeless Event Kft jóvoltából biztosított, ezen a felületen választhat a kiegészítő szolgáltatások listájából. (Szállások kiválasztása, étkezés, stb) A rendszer a kiválasztott opciók alapján egy előzetes kalkulációt készít a végösszeg tekintetében.
Tovább lépve befejezheti a megrendelés folyamatát és a ’SZÁMLÁZÁSI ADATOK ÉS FIZETÉS’ oldalon leellenőrizheti „kosarának” tartalmát. Ezen az oldalon módosítani tudja a megrendelést, és tételt tud törölni a „kosárból” vagy visszaléphet adatai módosításához. Ha mindent rendben talált, akkor a jelölőnégyzetbe helyezett pipával igazolhatja, hogy elolvasta, megértette és elfogadta az általános szerződés feltételeket és az adatvédelmi nyilatkozatunkat, majd a „REGISZTRÁCIÓ BEFEJEZÉSE” gombra kattintva visszaigazoló oldalra érkezik.
Ezen oldalon ismételten megjelenik a vásárlási adatok összegzése és felhívás a kifizetés teljesítésére.
Ezen ajánlat azonban nem jár automatikusan azzal, hogy a Timeless Event Weboldal a Vásárló regisztrációját elfogadta (további részletek: ÁSZF 6.§).
Sikeres regisztrációjának visszaigazolását e-mailben küldjük el a Vásárló számára.
5.2. A szerződéskötésre vonatkozó jogszabályi követelmények
Távollévők között kötött szerződés esetén a vállalkozás a jogszabály által előírt tájékoztatást – világos és közérthető nyelven – a Vásárlóval közli, vagy azt a Vásárló számára elérhetővé teszi az alkalmazott távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköznek megfelelő módon. A tartós adathordozón (ennek minősül az elektronikus levél, az e-mail is) rendelkezésre bocsátott tájékoztatásnak olvashatónak kell lennie. Ha a távollevők közötti, elektronikus úton kötött szerződés a Vásárló számára fizetési kötelezettséget keletkeztet, a vállalkozás egyértelműen és jól látható módon, közvetlenül a Vásárló szerződési nyilatkozatának megtétele előtt felhívja a Vásárló figyelmét a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás lényeges tulajdonságaira a szerződés szerinti termékért vagy szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegéről vagy – ha a termék vagy szolgáltatás jellegéből adódóan az ellenértéket nem lehet előre észszerűen kiszámítani – annak számítási módjáról, valamint az ezen felül felmerülő valamennyi költségről (így különösen a fuvardíjról vagy a postaköltségről), vagy ha e költségeket nem lehet észszerűen előre kiszámítani, annak a ténynek a feltüntetéséről, hogy további költségek merülhetnek fel, határozatlan időre szóló vagy előfizetést magában foglaló szerződés esetében arról, hogy az ellenszolgáltatás teljes összege a számlázási időszakra vonatkozó valamennyi költséget tartalmazza. Ha az ilyen szerződés átalánydíjas, arról, hogy az ellenszolgáltatás teljes összege egyúttal a teljes havi költséget is jelenti. Ha az összes költséget nem lehet előre kiszámítani, a Vásárlót tájékoztatni kell az ellenszolgáltatás összegének kiszámításának módjáról; határozott időre szóló szerződés esetén a szerződés időtartamáról, határozatlan időre szóló szerződés esetén a szerződés megszüntetésének feltételeiről; a határozott időre szóló olyan szerződés esetén, amely határozatlan időtartamúvá alakulhat át, az átalakulás feltételeiről, és az így határozatlan időtartamúvá átalakult szerződés megszüntetésének feltételeiről; a Vásárló kötelezettségeinek szerződés szerinti legrövidebb időtartamáról.
A vállalkozás köteles gondoskodni arról, hogy a Vásárló a szerződési nyilatkozatának megtételekor kifejezetten tudomásul vegye, hogy nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után. Ha a nyilatkozat megtétele gomb vagy hasonló funkció aktiválásával jár, a gombot vagy a hasonló funkciót könnyen olvasható módon fizetési kötelezettséggel járó megrendelés vagy ennek megfelelő, egyértelműen megfogalmazott felirattal kell ellátni, amely jelzi, hogy a szerződési nyilatkozat megtétele a vállalkozás javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után. A Vállalkozó a Timeless Event Weboldalban történő megrendelés során ezen tájékoztatási kötelezettségének akként tesz eleget, hogy a „REGISZTRÁCIÓ BEFEJEZÉSE” feliratú gombra kattint.
A kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozás köteles legkésőbb a Vásárló szerződéses ajánlatának megtételekor egyértelműen és olvashatóan feltüntetni az esetleges és az elfogadott fizetési módokat.
A távollévők között kötött szerződés megkötését követően – ésszerű időn belül, de a termék adásvételére irányuló szerződés esetén legkésőbb az átadáskor, a szolgáltatásnyújtására irányuló szerződés esetén legkésőbb a szolgáltatás teljesítésének megkezdésekor – a vállalkozás tartós adathordozón visszaigazolást ad a Vásárlónak a megkötött szerződésről. A visszaigazolás tartalmazza a fent részletesen meghatározott kötelező tájékoztatást, kivéve, ha azt a vállalkozás már a szerződés megkötése előtt tartós adathordozón a Vásárlónak megadta; és a Vásárló a 45/2014. (II.26) Korm. Rendelet 29. § m) pontja szerinti nyilatkozatot tett.
5.3. A szerződés írásbelisége, iktatása
A Timeless Event Weboldal használatával kötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. Vállalkozó azt nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető, nem megtekinthető. Jogi szempontból a Weboldalban leadott megrendelések ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek.
5.4. Az ügyintézés, szerződés nyelve
Bárminemű tájékoztatás, ügyintézés és szerződéskötés, valamint a szavatossági/jótállási eljárás nyelve a magyar. A szerződés megkötése is kizárólag magyar nyelven történik, arra Magyarország joga az irányadó.
5.5. Magatartási kódexre vonatkozó előzetes tájékoztatás
Vállalkozó, illetve a Timeless Event Weboldal nem alanya saját Magatartási Kódex rendelkezéseinek, ugyanakkor törekszik minden szerződéses partnerének ebből eredő elvárásaival harmóniában cselekedni az együttműködés során.
5.6. Szolgáltatás információk
A szolgáltatásokkal kapcsolatos fontos tudnivalókat, így különösen azok lényeges tulajdonságait, jellemzőit, valamint az eladási árakat a Vásárló a szolgáltatás információs oldalán ismerheti meg még a megrendelése leadása előtt.
A Timeless Event Weboldalon megjelenített elérhetőségi információk tájékoztató jellegűek, és arra az időpillanatra vonatkoznak, amikor a Timeless Event Weboldal adatbázisa frissítve lett. Vállalkozó mindent megtesz azért, hogy ezek az adatok naprakészek legyenek, azonban a regisztrációk gyors mozgásai miatt azokat szavatolni nem tudja, és így egyes (fogyóban levő) szolgáltatásokat annak ellenére kaphatónak mutathat még az adott oldal, hogy azok időközben „elfogytak”.
5.7. Adatbeviteli hibák
Vállalkozó az adatbeviteli hibáknak („félrekattintások”) a szerződéses nyilatkozat (ami vételár fizetésével járó, kötelező erejű vételi ajánlat) elküldését megelőző azonosítását és kijavítását az alábbiak szerint biztosítja:
A Vásárlónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Vállalkozó részére való elküldéséig a Timeless Event Weboldalon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen. A részletes leírást az ÁSZF 5.1. pontjának 4. bekezdése tartalmazza.
5.8. Ár feltüntetése
A Timeless Event Weboldal által megrendelésre kínált szolgáltatások a kapcsolódó oldalon feltüntetett, magyar forintban megadott eladásai árai az általános forgalmi adót már tartalmazzák (bruttó árak).
A vételár pontos tartalmáról kérjük minden esetben tájékozódjon a megrendelés folyamata során!
A feltüntetett vételárak mindig végleges eladási árak, azaz akció esetén azok már a kedvezményt tartalmazzák.
Vállalkozó a Timeless Event Weboldalból megrendelhető szolgáltatások vonatkozásában az árváltoztatás jogát fenntartja.
Áfa-visszatérítés: Vállalkozó az általános forgalmi adót semmilyen esetben sem téríti vissza.
A Timeless Event Weboldal szavatolja, hogy rendelés folyamata végén a Vásárló egyértelműen meggyőződhet a kosárba helyezett szolgáltatások vételáráról még a megrendelésének elküldése előtt.
5.9. Hibás/téves ár feltüntetése
Amennyiben a Vállalkozó minden gondossága és körültekintése ellenére hibás ár kerül feltüntetésre a Timeless Event Weboldalon, úgy a Vállalkozó nem köteles a szolgáltatást hibás áron értékesíteni, hanem felajánlhatja a Vásárlónak a helyes és tényleges áron történő teljesítést, amelynek ismeretében Vásárló elállhat vásárlási szándékától.
Hibás árnak minősül különösen, de nem kizárólagosan:
– nyilvánvalóan téves, irreális ár, ami az érintett termék közismert, általánosan elfogadott árától jelentősen eltér;
– esetleges rendszerhiba okán megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os ár;
– egyéb feltűnő értékaránytalanságot mutató ár;
Vállalkozó az adatbeviteli hibákból, téves, hibás stb. ár feltüntetésből eredő felelősségét a jogszabályok által megengedett legteljesebb mértékben kizárja.
6. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás, a szerződés létrejötte
6.1. A Vásárló a ’Rendelés befejezése’ gombra történő kattintással kötelező érvényű és fizetési kötelezettséggel járó ajánlatot tesz a kosárban található szolgáltatás(ok) megvételére. A Vásárló ajánlatának, megrendelésének Vállalkozóhoz való megérkezése a Vásárló részéről ajánlati kötöttséget eredményez.
6.2. A Vásárló részéről a megrendelés leadása nem eredményezi a Vállalkozó és a Vásárló közötti szerződés létrejöttét. A Vásárló által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Vállalkozó késedelem nélkül, automatikusan generált e-mail útján, legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja a Vásárló részére. Ez a visszaigazoló e-mail kizárólag arról tájékoztatja a Vásárlót, hogy a Timeless Event Weboldalhoz a megrendelés megérkezett. Vásárló köteles a visszaigazoló e-mail tartalmát ellenőrizni, annak mellékletét ill. abban feltüntetett linkjeit részletesen áttekinteni, az általa megadott adatok, paraméterek helyességét leellenőrizni. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott adatok, információk okán felmerülő bárminemű probléma, szállítási vagy egyéb többletköltség vagy ellehetetlenülés, késedelem Vásárlót terheli, az a Vásárló kizárólagos felelőssége.
A vásárlói megrendelés megérkezésének jelen pontban részletezett visszaigazolása nem jelenti a Vásárló ajánlatának elfogadását.
6.3. A szerződés csak akkor tekinthető megkötött szerződésnek, amikor a Timeless Event Weboldal kinyilvánítja a rendelés elfogadását, amelyet egy külön, Vásárlónak küldött e-mailben igazol vissza.
6.4. A Vásárló a Timeless Event Weboldal honlapján való rendelés véglegesítésével elismeri, hogy jelen ÁSZF, valamint az Adatvédelmi Szabályzat rendelkezéseit megismerte és elfogadja, a rendelés menetével tisztában van, továbbá az Adatvédelmi Szabályzatban részletezett adatkezelésekhez hozzájárul.
6.5. Amennyiben a rendelés elküldését megelőzően a Vásárlónak a szolgáltatással kapcsolatban kérdése merül fel, úgy telefonon, illetve e-mail útján fordulhat a Timeless Event csapatához a jelen ÁSZF 2.§-ban feltüntetett elérhetőségek szerint.
6.6. Amennyiben az adott rendezvényekre történő regisztráció alkalmával külső partner érdekkörébe eső kiegészítő szolgáltatás is megrendelésre került, úgy Vállalkozó kijelenti, hogy mindent megtesz a Vásárló kielégítése érdekében, azonban a teljesítési felelősségét saját ellenőrzési körére korlátozza.
7. Szolgáltatás rendelkezésre állása
7.1. Amennyiben a megrendelt szolgáltatás nem áll rendelkezésre a rendelés idején, illetve a „rendelhető”-ként feltüntetett szolgáltatás nem elérhető a weboldalon feltüntetett időtartamon belül, úgy a Timeless Event fenntartja a jogot, hogy ne fogadja el a megrendelést. Ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a Vásárló értesítést kap. Bármely, esetlegesen korábban eszközölt kifizetést a Vásárló számára haladéktalanul visszautaljuk.
7.2. A megrendelés, vagy annak visszaigazolása akkor tekinthető a Timeless Event Weboldalhoz vagy a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az a címzett számára hozzáférhetővé válik. Nem terheli a Timeless Event Weboldalát semmilyen felelősség abban az esetben, amennyiben a visszaigazolás azért nem érkezik meg a Vásárlóhoz, mert hibás e-mail címet adott meg, illetve az e-mail fiók tárhely telítettsége miatt számára nem hozzáférhető.
8. Fizetés, számla kiállítása
8.1 A rendelési folyamat befejezése után a Vásárló választhat a megjelenő fizetési módok közül.
8.2. Hitelkártyával történő fizetés kizárólag közvetlen banki átutalás formájában biztosított a Vállalkozó erre a célra MBH Bank HU20 1010 4167 3610 3400 0100 5001 számú folyószámláján.
8.3. A fizetés során beírt adatokat a Timeless Event Weboldal nem tárolja, azokat az adott fizetéskezelő cég kezeli és a pénzügyi szolgáltatók eltérő adatvédelmi rendelkezései lépnek érvénybe ezen esetekben. Részletekről az Adatkezelési Tájékoztatóban olvashat.
8.4. A megrendelés kifizetésével kapcsolatban a Vásárló érdekkörében felmerülő összes költség – különösen, de nem kizárólag a tranzakciós illetéket, nem magyarországi banknál vezetett bankszámláról való utalás költsége vagy banki készpénzbefizetés költsége – minden esetben a Vásárlót terheli.
8.5. Vállalkozó tájékoztatja a Vásárlókat, hogy a Timeless Event Weboldalon történt értékesítés során a Vásárló jogosult eldönteni, hogy az elérhető fizetési módok közül melyiket választja.
8.6. Vállalkozó felhívja a Vásárlók figyelmét arra is, hogy a Timeless Event Weboldalon történt értékesítés esetén a teljesítési időpont az adott esemény napja, hiszen a rendezvény tényleges lebonyolítása az, amikor a szolgáltatás (az esemény) nyújtásra kerül. A vásárlás maga előlegnek minősül, és a teljesítés akkor következik be, amikor a rendezvény valójában megtörténik.
8.7. Vásárló köteles a rendelés leadásakor fokozottan ügyelni a helyes vevő adatok megadására. Az elektronikusan megküldött számlán szereplő adatokat a Vásárló köteles az átvételt követően az elvárható legrövidebb időn belül ellenőrizni. A Vállalkozó nyomatékosan felhívja a figyelmet arra, hogy a számla vevő adatainak utólagos módosítására – a nyilvánvaló név- és címelírási hibát (pl. betűhiány, helyesírási hiba) ide nem értve – a számla átvételét követő naptári naptól nincs lehetőség.
A Vásárló a megrendelés és az ÁSZF-ben leírtak elfogadásával kifejezetten és jóváhagyólag tudomásul veszi, hogy a Vállalkozó az ügylet vonatkozásában elektronikus számlát bocsát ki és kötelezettséget vállal a kiállított elektronikus számla befogadására. A Vállalkozó a kiállított elektronikus számlát külön (automatikus visszaigazolást és az ajánlat elfogadását követő harmadik) email üzenet mellékleteként küldi.
Vállalkozó kizárólag magyar forintban (HUF) állítja ki a számviteli bizonylatot.
Az elektronikus számlát a bankkártyás (Visa, Mastercard) megrendelések során az Teya Hungary Zrt. minősített szolgáltató készíti el a Vállalkozó megbízásából. A számlakészítés során átadott adatokat a harmadik fél részére nem adja tovább, az archiválásra és a vonatkozó jogszabályokban és a vonatkozó Adatkezelési Szabályzatban meghatározott időtartamig megőrzésre kerül.
A fizetés közvetlenül megrendelés leadásakor történik biztonságos Online Fizetési felületen. A fizetés sikerességéről online tájékoztatjuk, közvetlen a megrendelő oldalon.
A Vállalkozó által kiállított elektronikus számla egy adóigazgatási azonosításra alkalmas, a számviteli és ÁFA törvények által szabályozott elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat. Az eredeti elektronikus számla, mint hiteles bizonylat igazolja az adófizetéssel összefüggő kötelezettségek és jogok meglétét, ezért az elektronikus úton kibocsátott számlákat elektronikus formában szükséges megőrizni a vonatkozó jogszabályok szerint.
A Vállalkozó által kibocsátott számla megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014 (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb elektronikus számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek.
9. A Vásárló jogszabályon alapuló elállási joga
9.1. A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1) bekezdés I) pontja értelmében és a 2011/83/EU irányelv alalpján a Timeless Event Weboldalon keresztül leadott jegyvásárlások kivételnek minősülnek a 14 napos elállás tárgya alól, így az ebben a formában nem érvényesíthető.
Mindazonáltal Vállalkozó biztosítja Vásárlóit, hogy amennyiben az adott rendezvényre speciálisan vonatkozó határidőig jelzi lemondási szándékát, úgy a vételárat visszafizeti.
A lemondási határidőt követően pénzvisszafizetésre nincs lehetőség.
10. A panaszkezelés rendje
10.1. A Timeless Event Kft célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben a Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
10.2. Timeless Event Kft a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, Timeless Event Kft a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy példányát elküldi a Vásárlónak.
10.3. Az írásbeli panaszt Timeless Event Kft 30 napon belül írásban érdemben megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
10.4. Panaszának elutasítása esetén hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint (általános alávetési nyilatkozatot Szolgáltató nem tett):
10.5. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A Fgytv. 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok
10.6. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:
Budapesti Békéltető Testület | Budapest Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. Telefonszáma: +36 (1) 488-2131 Honlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/urlap/kerelem-online-benyujtasa E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu |
10.7. A Békéltető Testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A Békéltető Testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltetői testületi eljárásban, egyezség hiányában a tanács az ügy érdemében
a) kötelezést tartalmazó határozatot hoz, ha
aa) a kérelem megalapozott, és a vállalkozás – a békéltető testületnél vagy a kamaránál nyilvántartott, illetve kereskedelmi kommunikációjában közölt – a 36/C. § szerinti általános alávetési nyilatkozatában, az eljárás kezdetekor vagy legkésőbb a döntés meghozataláig nyilatkozatában a békéltető testület döntését magára nézve kötelezőként elismerte, vagy
ab) a vállalkozás alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a fogyasztó érvényesíteni kívánt igénye – sem a kérelemben, sem a kötelezést tartalmazó határozat meghozatalakor – nem haladja meg a kétszázezer forintot, vagy
b) ajánlást tesz, ha a kérelem megalapozott, azonban a vállalkozás az eljárás kezdetekor úgy nyilatkozott, hogy a tanács döntését kötelezésként nem ismeri el, illetve, ha a tanács döntésének elismeréséről egyáltalán nem nyilatkozott.
10.8. Az online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén – az Fgytv. 20. §-ában meghatározott illetékességi szabályok figyelembevételével – valamennyi vármegyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamara által működtetett békéltető testület eljárhat.
10.9. A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós Online Vitarendezési Platformot. Az online vitarendezési platform célja, hogy elősegítse az Európai Unióban, valamint az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes más államban (Norvégia, Izland, Lichtenstein) tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban, valamint az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes más államban (Norvégia, Izland, Lichtenstein) letelepedett kereskedők közötti online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezését. A Platform igénybevétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a Fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr
Budapest, 2025. február 6.